2 km/h

Skrivet den 2011-08-15 @ 18:25:24

Jag sitter just nu och begrundar en ful liten bil som verkligen rullar fram mot receptionen i 2km/h, det har tagit honom ungefär 3 minuter från kurvan och fram (dvs 200m), sen tar sig den äldre herren ut från bilen och vandrar elldeles åt fel håll, men vad gör det?
Min detox gick åt skogen idag då vi fick in kaffebryggaren också, min 3dagars detox är över, jag behöver annan dryck typ loka för att kunna börja om med detoxen, förhoppningsvis anländer en kyl imorgon.
Snart är det även hockeydags på norran.se som visar de träningsmatcher som är denna vecka, trevlig arbetssysselsättning såhär en måndagkväll.
Annars då? Jag har suttit och läst lite för mycket nyheter och blir mest bitter på Stobrittaniens premiärminister som verkar gilla kinesisk censur och kränkningar av mänskliga rättigheter, dags att vakna upp och inse att vi lever på 2000-talet kanske?
Så...nu har jag förverkat 2 minuter till.
Morgondagen lär dock gå fortare då jag planerat in att rensa upp en massa skit som finns där bak på kontoret så det blir lite mer yta i vårt förråd, då vi knappast lär få slut på broschyrer i 1000-tal om allmänt tråkiga delar av vårt län.
Nu ska jag nog återgå till min japanska lärobok, dagens japanska ord: uketsuke (reception)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback