4000 signs later...

Skrivet den 2011-08-16 @ 22:15:09

Vad gör man då alla gäster åkt hem för sommaren, ett fåtal tappra kvar? Ja, man börjar hårdpluggningen på japanska, suttit och klottrat i ett block alla möjliga tecken idag, räknade snabbt och fick ihop 4000 stycken, nöta blir det hela veckan, en vacker dag innan december ska jag kunna dem alla utantill, inte bara skriftligt även muntligt, jag oroar mig ej för det muntliga, det börjar jag ha rätt bra häng på, bara skyltarna man ska läsa mest hela tiden som gnager lite vackert sådär i nackhåren.
Det är så otroligt att de gånger man har tid att skriva här är då det absolut inte händer någonting, får som slita mig ifrån att skriva romaner i varje inlägg om absolut ingenting för det händer inte mycket i äventyrsväg just nu, kanske avbryta nykterheten en kväll för lite ranting bara för att det ska bli lite intressant....eller så inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback