A distant time in a distant place, in the end you will be missed.

Skrivet den 2011-08-20 @ 20:05:24

Dag 6 av 7 avklarad. Idag har det ändå vart full rulle fram till 16-tiden då allt dog och gick tillbaka till det vanliga, men idag var jag inte själv för funny people came back and I had company, it's like hell week on hjul.
Efter imorgon blir det lite ledighet, en sista svängom i frihet innan september kommer, då man delar upp två jobb, det ska bli sjukt skoj att åka norrut på äventyr igen, föreläsa för de engagerade producenteleverna om inspelningsplaner och kalkyler, vad som ska tänkas på (dvs allt), hur man sen räknar för att komma fram till vettiga saker.
Företaget blev lite fattigare då jag beställde en sjuhelvetes massa fotosaker också, objektiv, blixtar, reflexskärmar och sånt skoj.
Blir fotosession nästa helg, så får väl kanske lov å ta och lägga upp en egen bild då, jag försöker ju annars låta bli sådant hela tiden.
Sitter och funderar på att skaffa mig ett kontor just nu, börjar vara på tiden snart så man rymmer allt man behöver.
Det räcker så, ses vid regel nummer 12, kan nästan gissa vad det blir va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback