All the thoughts you never see

Skrivet den 2011-08-31 @ 19:45:40

Ibland önskar man att dagarna bara flyger förbi, visst gör dem det för det mesta, ungefär till klockan 18 varje dag, då man lämnas med sina egna tankar för en timme.
Samma återkommande tankar rivs upp varenda dag, tankar av saknad, ibland personer, ibland olika ting, ibland helt irrelevanta saker. Men vemodet ligger där och trycker, anledningen att det skiljer sig bland olika saker är för att jag själv bestämt att varje gång den uppenbara dyker upp i huvudet så väljer jag ju så gott det går att trycka bort, låta fantasin flöda till någon annan planet, till framtiden, dåtiden ja lite överallt.
Vi har haft tur, fått en sista släng sommar här uppe i norr, ett par dagar av solsken och 20+ värme, arbetsdagarna rullar på med avrustning, uppstädning och annat skoj.
Börjat om att se mycket film nu också, synd bara att jag sällan hittar någonting bra, försökte mig på thor igår, det var inte riktigt någon höjdare. Återkommer med mer bilder någon dag, jag har ett nytt pussel jag ska ge mig i kast med och låta tankarna flöda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback