Anthem part 3

Skrivet den 2011-08-24 @ 19:41:48

Vaknade tidigt, tänkte den här dagen kommer att bli helvetes lång, men helt plötsligt sitter jag här, efter den absolut snabbaste arbetsdan denna sommar, jag har ju mina aningar om varför, jag har ju stängt bort all idioti från min egen hjärna. Det är ju i och för sig bara en del av kakan, åskmolnet var inget åskmoln idag. Vi har gäckat där bak på kontoret och pratat och tjoat, ännu en ur a-laget slutade idag, det är alltid lika trist, nu är vi bara tre tappra kvar, eller tappra och tappra, snarare dumma nog att vara kvar. Har även bestämt om jag ska jobba där nästa sommar ska jag ha en klausul i mitt kontrakt; I leave first.
Ånge var också de snabba denna gång, bara 24 timmar för första gången, inte veckovis som det brukar vara när saker passerar universums svarta hål.
It's a good day, even removed a memory from the wall, so all will be good soon, wee.


Kommentarer

Postat av: Elin Veronica P

No you wont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback