Castle walls

Skrivet den 2011-08-24 @ 00:01:35

En liten fösare såhär på kvällskvisten i väntan på att det ska bli morgon, åter tillbaka till jobbet med ny energi, en sista tvådagarsledighet fram till slutet av september.
Har hunnit med massor av intetsägande saker idag, rotat i bloggen och börjat avhandla en del inlägg, fler kommer så småning om, redigerat både film och foton, letat i arkiven efter saker att pilla med, manussidor har skrivits, en långjävla promenad fick jag även in på schemat.
Nya playlists, nya tag, suddat bort sommaren så gått det går, om någon vecka kommer det sitta någonstans i bakhuvudet för att bara plockas fram vid särskilda tillfällen där när vintermörkret kräver kreationer.
Så väggarna byggs upp igen, de förra raserades då jag trodde jag byggt dem starka nog, denna gång får jag nog bygga lite hårdare.
Som ni märkt har jag som sagt rotat lite i bildarkiven jag har på fotodiscen, kommer lägga upp lite gamla äventyr lite nu och då för att fylla tomrummet som skulle eka här annars.

“I love mankind; it's people I can't stand.” ~Charles M. Schulz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback