Come away with innocence & leave me with my sins

Skrivet den 2011-08-01 @ 20:29:12

Luften runt om mig känns allt tyngre, nästan som att syret höll på att ta slut. Två dagar kvar till boendet i Göteborg måste anmälas, 5 dagar till boendet i Skell måste anmälas, jag känner mig inte redo riktigt än, jag gillar min lilla lya härute ett par hundra meter från havet, strosa runt och kunna vara lite för mig själv, det känns som detta kapitel håller på att ta slut, för åker jag nu lär jag nog aldrig komma tillbaka, vilket någonstans känns som en befrielse men även väldigt tungt, då jag nu bott här i två år och trivts alldeles utmärkt, kunnat skriva på kvällarna utan att storstadsdjungeln lockat mig ut var och varannan kväll, men som sagt; vi får se vart jag befinner mig när snön börjar falla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback