Delight & Angers

Skrivet den 2011-08-08 @ 10:36:35

En sista svängom, en slutfest för sommaren som gått, har funnits i planerna i bakhuvudet hela sommaren.
Planeringen har rullat på, väl här på dagen så kom karman och bestämde sig för att stampa ett par tusen gånger på ryggen min.
Ålderskrämpor kanske de kallas, men det går knappt sitta upp, känslan av att dricka alkohol är så långt bort att jag knappt kan se den, blir det inte bättre måste jag nog ställa in mitt eget deltagande och låta alla andra njuta i mitt ställe.
Passande In flames rader just nu "Please heal me, I can't sleep, I thought I was unbreakable", gillar syncen av mitt skrivande då det helt plötsligt dök upp samtidigt.
Ska göra ett tappert försök att ta mig in till staden för inhandling av diverse ting, får se hur det går. Återkommer väl antingen nykter och bitter eller redlös och bitter senare inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback