Everything looks better when the sun goes down

Skrivet den 2011-08-02 @ 19:30:53

Tog mig en vandringstur idag, längs älven, vandrade med det forsande ljudet slåendes. Det var skönt att göra något annat än att vandra hem från jobbet, nöta hjärnan bort från vad den brukar vilja tänka på sen sova, sen upp till jobbet igen.
Så idag var jag på upptäcksfärd, med kameran i högsta hugg tog jag mig ut på stenar, upp med stativet, långsam slutartid och finemang så var älven evigad genom linsen. Tog mig en bit upp där jag aldrig vart förut, fotade ett par fiskare som stod och gestikulerade mot varandra, jag tror de pratade finska men jag lyssnade inte så noga, då Hans Zimmer's verk tog över i lurarna.
Väl hemma igen så tog pusselbitarna slut, alla var på plats, ska vänta en dag innan jag börjar på nästa, väl hemma igen så började tankarna vandra iväg igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback