Forged in the flames of shallow connections

Skrivet den 2011-08-13 @ 20:05:20

Karma uppbyggnaden är nu färdig, riktigt äckligt trevlig i ett dygn, för att återgå till det normala idag, det kändes skönt, hade nästan träningsverk i smilgroparna efter gårdagen, jag ska dock fortsätta bygga på karman för trion som åker iväg till veckan, så de får en trevlig semester och resten av oss får se åskmolnet sura omkring av uttråkning.
Jag har även uteslutit min shitlist för veckan som kommer, men den lär troligtvis komma tillbaka till helgen för en sista svängom innan den sakta kommer att tyna bort i höstmörkret då livet sakta återgår till det normala, då tiden inte går lika fort som den gjort denna sommar, jag tyckte det var 3-4 dagar sedan det var slutet på Maj och man tog farväl av de man studerat med, det gick som okej. Det blir jobbigare nu, jävligt mycket jobbigare...men "what to do?" livet lär väl gå vidare ändå, vare sig jag vill eller ej.
Jag fann även en valp idag som jag ville ta med hem, men ägaren var inte lika sugen som jag, hon tipsade mig dock om hennes vän som skulle få valpar alldeles snart, det får vänta, jag är inte riktigt färdig ännu, jag måste först bestämma vart i världen jag ska befinna mig under 15 år för att ta det steget, men det blir en valp dagen jag kommit fram till det.
Hm jag gillar när det ringer mitt i bloggandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback