I see the concrete walls closing in

Skrivet den 2011-08-11 @ 23:55:36

Idag har dagen mest gått ut på att scouta puppies, you know.....my precious.....
Hunddags i år igen, ett par hundra berner sennen som besöker, mitt i virvlet av hundar har jag tänkt befinna mig, mysa och fota skiten av mig.
Ännu en dag har passerat, mörkret har åter fallit, men piggheten jag satt med igår är bortblåst då den aldrig tog slut igår och sömnen blev hyffsat mycket kortare än vad jag räknat med, det är illa när man tvingar sig själv till sömn vid 5-6 tiden. Slår igen ögonen och bara hoppas att sömnen ska komma, sen ringer väckaren och upp, ta sig till datorn, kolla vilka tider man ska arbeta, för att sen ta sig till jobbet, jobbade med kollektivet idag, att jobba med dem är ju ja, what to say, rätt jävla trevligt även om ja, yea you know.
Jag satt uttråkad en stund, skapade en liten rebus på rövarspråk som minstingen inte klarade av, tur var väl det, jag borde tänka efter lite när jag skapar utifrån saker som tidigare nämnts och väldigt effektivt redigerats denna sommar.
Sen blev det en promenad, riktigt underbart promenad väder en grådaskig dag som denna, sen hem för lite besök och photoshop, det blir en fortsättning med lite layout senare i veckan, tydligen är uttråkning med ritpennan något som verkar fungera för andra, bra att det kommer till användning.
Snart dags för att sakta möta john blund, ta sig bort till drömmarnas värld, måla upp bilder där det inte är lika tragiskt som det egentligen är.
I can barely look...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback