The mirrors truth

Skrivet den 2011-08-06 @ 13:50:52

This past to go
While I collapse
It's not a false alarm
The ashes settle in

I guess,
We are the insane as we ignore the mirror's truth

Ännu en dag har startat, en annan försvunnit, tacka för det.
Lite piggare, lite gladare, lite varmare. Livet i synnerhet kan knäcka en, så även saker och människor som gör saker de aldrig borde, för en gångs skull är jag inte en av dem denna gång.
Att se någons värderingar bytas ut så snabbt och så enkelt är för mig en gåta då jag alltid försöker stanna kvar på vad som egentligen är jag, visst man misslyckas då och då men någonstans inom en har man ändå svaret på vem man är, sen då se någon man trodde var likadan förändras så radikalt gör mig helt paff, intetsägande och tom.
Jag känner själv just nu att det faktiskt börjar spåra över till dark side, så ska snabbt avsluta, jobbar med halva a-laget idag, de andra två hoppas jag har trevligt i sin frihet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback