We will fight and we will fall until the angels save us all

Skrivet den 2011-08-19 @ 22:38:50

Dag 5 av 7, ingenting nytt att meddela. Hell week is soon over, finally. Två stackars dagar kvar, idag hände det lite iallafall, det kom gäster(!) Så det gick lite fortare än vad det brukar, efter helgen kommer vi vara två mest hela tiden vilket är bättre än att sitta och möta sig själv i yatzy för att sen övergå till något sorts limbokortspel.
Imorgon lär det väl hända mer också kan jag tänka mig, en stugsista, en sista partykväll för de som gillar sånt, jag ska själv undvika fällan att ta mig ett glas, eller nej ett glas är okej, fem är inte lika okej, you know ranting and shit like that.
Veckan har ändå gått smärtfritt förbi, har sysselsatt tankarna med bra saker, yrat runt i fablernas värld, lagt upp planer, lagt ned planer, kompromissade med mig själv och hamnade i mitten av allt mitt planbygge.
Skrivkramp här nu, återgår till manushistorier jag bygger på istället, känner mig mer kreativ på det området just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback