Airplanes

Skrivet den 2011-06-26 @ 09:03:39

Jag är ingen kung på drömtydning och kommer bara ibland ihåg vad jag drömt, inatt var det inte så svårt, om man läser det förra inlägget inser jag att jag kanske gillar att jobba med det jobb jag just nu har, jag ogillar starkt att inte göra det jag ska, jag trodde det mest var en inställning hos mig, men inatt så bevisade jag tydligen för mig själv att så inte är fallet.

Jag drömmer att jag är i Argentina, vi kommer dit (jag och en kollega tydligen, hon är underbar så det var helt ok) landar på flygplatsen, det går ett par dagar, sen ska vi flyga in till Buenos Aires, en flygresa som ska ta cirka 30 minuter. Väl på planet så sitter jag med annat sällskap, när vi då ska landa se jag marken komma lite för snabbt, jag ser flygplatsen ett par kilometer till höger, vi slår i marken, jag vaknar upp.
Nu har det gått ett par minuter, ser lite suddigt, satt vid datorn och hade ingenting att googla så kom jag på, jag kan ju googla den där drömmen och se om den betyder något, såhär lyder svaret:

#3 Det kan betyda att du har väldigt högt ställda krav på dig själv och din omgivning. Och när du inte lyckas leva upp till dessa krav så känns det som ett misslyckande för dig.

Tänkte efter en stund, det kan nog stämma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback