Bad day, guess it will be a sucky summer.

Skrivet den 2011-06-20 @ 16:29:14

Idag är en dag då personlighetsalstret kommer spela in på bloggen.
Ibland när man får vara ledig blir en normalt sansad människa glad, inte jag, inte idag. Efter feberkoma i ett dygn så fungerar jag normalt men blir ändå stoppad en dag extra, det känns lite förjävligt, vad ska man göra med den tiden, tänka? Har tänkt tillräckligt, vilket leder mig in på den andra lite halvdåliga saken, nästan ett Britney Spears nynn i huvudet "Ops I did it again", trodde jag skulle klara av denna sommaren också, förra sommaren gick som galant jag började som vela i mitt huvud där i slutet men undvek fallandet. Men ny sommar, nya problem som uppstod jag vet inte när, troligtvis förra sommaren men jag var för blind för att se det själv, men det kom som en dolk i ryggen nu, så nu blir det kämpa hela sommaren, jag brukar inte vara bra på bara skaka av mig saker men nu har jag nog inget val.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback