Earth hour...

Skrivet den 2011-06-14 @ 18:51:21

Efter en skön arbetsdag som egentligen enbart stått av kreativitet var det med lätta steg man tog sig hem, planering för event, tävlingar etc etc för hela sommaren, det som slog mig var ju givetvis en av de saker som står mig nära, miljön, speciellt globalt, så vi kom fram till en lokal Earth Hour där i mitten av juli, känner ni för att hänga på, slå gärna av all el den 7 juli i en timme (vår timme är ej bestämd ännu pga nattklubb som är igång på kvällen, så blir nog sen eftermiddag). Det gav mig då en idé att skapa en fin poster... photoshop + ritplatta, kan det bli bättre?
Imorgon kaffe med fuskmamman min, får hoppas det blir ett intressant samtal om nostalgi, nutid och framtid.
Nu måste jag rita vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback