Fight fire with fire

Skrivet den 2011-06-16 @ 20:10:33

Idag vaknar man 05.45, går inte svälja, något felkonstruerat, eller bara en bugg i systemet, något måste iallafall göras, pumpar i mig diverse kurer under hela dagen, sitter nu här 20.07 med samma besvär + att man fått en till bugg i systemet.
Det hela måste ordnas till imorgon, men jag känner ju annars också att Jack är bra på att fixa sådana databuggar i mig.
Det har vart utbildning hela dagen, satt som ett litet barn och väntade till det tändes eldar, eldsläckare och allt möjligt, det blev fina foton, så nu återstår redigeringen, all energi är slut men ska tvinga mig igenom det så man inte däckar imorgon före midnatt, vilket vore oerhört otrevligt mot the peeps.
See you in the fog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback