Nytt år, ny stil, samma gamla metaforer

Skrivet den 2011-06-09 @ 23:25:50

Nu efter vinterns dvala kände jag att det var dags att skaka liv i den gamla bloggen, låta den få följa med på nya äventyr bortom väggarna av all instängd gammal skollukt, äntligen fri från tortykammaren som var mitt hem under all för lång tid.
Sommaren har sprungit på oss, planeringsstadie av alla hyss man kan tänkas komma på, det blir ännu en sommar nära havet...ja ni vet hur visan går.
Samma underbara människor som jag skiljdes från för ett år sedan, samma gamla stol (dags för en ny snart), men allt känns ändå nytt någonstans, lite friare, men det är väl mest i huvudet mitt det sitter.
Återkommer en annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback