There might be adventuretime not to far away

Skrivet den 2011-06-12 @ 19:48:50

Solen har gått och gömt sig, på ett sätt är det skönt på ett annat inte, det har vart otroligt lite att göra idag på jobbet, mest irrelevanta samtal och påtvingning av Hangover på en stackars tös som inte kände att det var något för henne.
Men under de få timmar jag fick jobba idag lyckades jag pricka in två samtal, både två från kära skånevänner, en som befinner sig i norr och en som befinner sig i sydväst, det blir mycket kaffe och filmprat i veckan då de ska avverkas, förhoppningsvis så kommer något av samtalen att röra framtiden och äventyr som inte bar sker mig utan även den vita duken, återkommer om det senare i veckan.
Saknade mina L's idag också, alltid lika trevligt när de är med, iallafall en dag som denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback