Working day and night...or mostly night

Skrivet den 2011-06-23 @ 00:55:28

Riktigt skönt att arbetsförbudet är släppt så man kan arbeta igen, helt frisk på köpet... det trodde jag, sen kommer man till jobbet och ser kaoset, grön gubbe blev genast röd.
Små saker, saker som kan irritera mig till döds hittade jag överallt, sen kom mina kära kollega en timme senare och insåg exakt samma sak, då tog vi sakerna i egna händer, gjorde en lång jävla lista om vad som behövde förbättras (eller snarare; common sence).
Så lite whine och cheese på det. Men det var som en snabb dag, lika snabbt var den över, fick lite gjort iallafall, lite gäster som behövde lite extra uppmärksamhet och diverse saker shippade till deras boenden, vilket ibland är riktigt jobbigt men idag som en befrielse.
Imorgon har jag lovat bort en utgång, men på något sätt ska jag hitta en undanflykt jag vet inte riktigt hur än men den kommer var så säker.
Mer då, ingen aning, livet goes on and don't break #rule 45!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback