Another day ran by way to fast

Skrivet den 2011-10-08 @ 00:05:00

Ledigheten börjar gå snabbare nu, jag börjar njuta mer, dagen har i och för sig vart full av mindre äventyr.
Den slutade med 3 av mina 5 stjärnor ställde in lyckan för Rangers i premiären, Kopitar, Richards och Johnson pangade in varsin puck, nerverna satt utanpå matchen igenom, men man ser redan nu att lagbygget är starkt nog att tävla mot de bästa i ligan vilket är skönt, får hoppas säsongen sträcker sig till början av Juni.
Ska försöka mig på lite poker för första gången på ett par år bara för att vrida på dygnet en aning, jag gillar ju mörker och spenderar gärna mer timmar med det än med ljuset som är om dagarna.
Imorgon och söndag ska jag ta mig ut och fota en del hade jag tänkt, det blir nog sista fotosessionen innan snön börjar falla, hoppas den kommer snart, inte för att jag gillar vintern så mycket men lite miljöombyte i fotografierna skadar ju aldrig. Oj där dubblade jag i andra handen i min pokerturnering, det är alltid fint att få AA.
Nu fortsätta att koncentrera mig på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback