Metaphor of symbolic retardness

Skrivet den 2011-10-01 @ 23:23:17

Jag funderar skarpt på att skapa mig en retardedblogg, ni vet en sån där man följer upp all skit man gör, en där man följer ett schema osv osv.
Enbart för att jag vet att kommande veckor lär tära på mig både fysiskt, psykiskt och som människa, jag trivs ju rätt bra som det är nu, men har bestämt att kapa bort de saker jag älskar mest, typ nikotin, alkohol, kalorier och vad jag nu än glömt.
Jag mjukstartade idag med att börja äta någorlunda nyttigt, bytte bort potatisen mot sallad, ett framsteg kan tänkas, nu sitter jag här hungrig istället.
Imorgon åker nikotinet...jag överväger starkt att byta det mot måndagsschemat då motionen ska börja för det känns som bortkastat då jag sitter med 1 snusdosa och nästan ett helt ciggpack.
Det återstår att se hur jag tänker imorgon, alkoholen är det minsta problemet då man inte dricker det lika ofta, men än förbannat så stod det en flaska whiskey i barskåpet som jag nu försöker hälla i mig så att även den är borta imorgon, har fått i mig alla red bull, det återstår endast en burk som innehåller socker och jag är fortfarande kluben om jag ska dricka den överhuvudtaget då den har "fucking edgar allan poe".
Jag ska yra vidare någon annanstans nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback