Sometimes you're just wrong

Skrivet den 2011-10-06 @ 00:52:27

Some topic antyder så hamnar man snett ibland, någonstans där man inte vill vara, jag gjorde det igår, då jag bytte bredbandsleverantör, bara för att prova på något annat, blev lovad 100mbit, testade lite, hamnade snopet på 20mbit, så tur i oturen när man har fel är väl att man har ångerrätt, nu ska det snabbt bytas tillbaka så det blir någon ordning.
Dagen har mest gått i värkens tecken, fysiskt arbete satte sina spår, I vanliga fall brukar det inte vara så långa uppehåll med att arbeta fabriksarbete, men nu har det gått drygt två år, vilket fick mig att se ut som en dalmatin av blåmärken, rivsår och annan smärta som kan tänkas, det känns skönt att veta att man lever i all misär ändå, nu återgå till vad jag gjorde innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback