The sickness that you are

Skrivet den 2011-10-02 @ 21:34:39

Dagen har gått, ledigheten börjar sjunka in, mina nya mål börjar klarna upp.
Lite mer bestämdhet i allt, inte bara skiten jag drog upp igår även andra saker, hur enkelt och bestämt jag kan avgöra saker är lite trassligt ibland men det funkar; determination, determination, determination.
Samtidigt håller jag på att göra en höstrensning i lägenheten efter sommarens kaos, vilket också känns bra men det tar sin tid, en vecka till lär det ta att gå igenom allt. Ut med det gamla och in med det nya brukar det sägas, så även på insidan, nu ska det rensas som bara f*n.
Vissa ska kommas ihåg andra ska glömmas är väl mottot för dagen, dysterheten har gått över till lite mer bestämt avstånd; enough is enough.
Manus ska skrivas till veckan, jag har ju ingenting annat viktigt för mig då, så ska ta den tiden att trolla mig bort och finna mig själv igen, han där jag glömde bort en vacker vårdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback