Theres nothing that can predict where we going now

Skrivet den 2011-10-14 @ 23:55:05

Min Johnny Walker ekar tom, jag måst fixa påfyllnad och det snarast, har vart sugen på den länge nu så de sista två glasen de erbjöd tog jag emot varmt ikväll. Imorgon blir det partaj och i vanliga fall under samma kväll börjar jag leta undanflykter och ta mig hem, det har börjat tidigare nu, jag letar redan, det är ju alltid så skönt att vakna hemma, jag har även kommit till en realisation gällande ja, någon vet säkert vad, något har funnit sig fram till mina tankegångar och vill inte riktigt lämna, ungefär som hösten 2010, nog om det, jag är i brådskans dagar så hinner inte skriva mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback