Vacation on hiatus

Skrivet den 2011-10-03 @ 17:00:59

Det tog 3 dagar, det måste ju ändå ses som något slags rekord, sist jag var ledig 3 dagar var jag "sjuk" (eller arbetsförbud snarare).
Så 3 dagar blev det tillslut innan samtalet kom om jobb imorgon, vilket jag gladeligen tackade ja till, 9 timmar av fysiskt arbete, känns perfekt då man motionerat 2-3 timmar per dag nu, det blir mer som träning än arbete och av de 20 dagarna jag behöver fram till jul blir då en avklarad rätt omgående.
Claire Danes är nu också en av de som övergått från film till tv och hennes nya serie "Homeland" verkar lovande, först för att det handlar om CIA för det andra för att det är Showtime som producerar serien vilket alltid är en bra sak.
Så återgång till morgondygn direkt, blir middag ett par serier sen somna in i dvala.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback