Waiting for the eggs

Skrivet den 2011-10-07 @ 00:54:23

Sitter fortfarande här med mongointernet som segar ner kontakten med omvärlden, det går tamefan snabbare att ta sig till stan, säga det som ska sägas, åka tillbaka hem innan internet ens hunnit förstå att jag försöker skriva något, illa, nu får jag bara hoppas att det går snabbt för dem att koppla om, bedriva detta vansinne i helgen klarar jag nog inte av, missar för många matcher på grund av det.
Tur som fan att Kings går på 10an imorgon, annars hade det blivit en kväll i stan och för många förbjudna saker finns där för att jag skulle klarat av mitt magra schema, jag har i och för sig fridag imorgon, behöver bara motionera lite extra.
Nu väntar jag bara på att mina ägg ska bli klara, sen se när Castle och Beckett får besök av aliens, eller vad de tror är aliens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback