Disenchanted

Skrivet den 2011-09-18 @ 19:47:55

Jag tog en sväng med bilen efter att jag stängt, allting ekade tomt, tomma gröna gräsytor så långt mina ögon kunde se, 5 dagar kvar nu, "efterproduktion, avrustning" jag vet inte riktigt vad man kallar det här, men det är väl något liknande.
Nu återstår bara det och ett beslut om det blir ett tredje och sista år eller om det får räcka nu, jag känner att jag skulle haft en vit och röd jävul som diskuterade detta runt mitt huvud så att jag enklare kunda förutse för- och nackdelarna. Jag kommer inte dra upp dem här för listan kan göras alltför lång åt båda håll.
Kvällen ska avslutas under ett varmt täcke och världens bästa dramafilm, yea I will be sad.

Well I was there on the day
They sold the cause for the queen
And when the lights all went out
We watched our lives on the screen
I hate the ending myself
But it started with an alright scene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback