Here I go, scream my lungs out

Skrivet den 2011-09-19 @ 20:34:45

4 days left. Nedräkning pågår.
Har dolat på med pappersarbete mest hela dagen, hunnit fota en arbetsam vaktmästare springandes runt runt runt, jag tror han förlorade förståndet där en stund, någon kom också på idén att ha picknick, vilket jag tyckte var otroligt korkat om man vill ha hela teamet friskt för inte är det varmt och vindstilla ute nu inte.
Imorgon får jag en familj (dysfunctional as hell) som jag har fototillgång till då vi ska ljussätta och få saker att bli fina som egentligen inte är sådär superfina.
Jag ska försöka hitta mig något att stoppa i mig, känner mig kreativ så ska lyckas hitta på en ny konstig rätt som förhoppningsvis kan vara god, jag får se vad kylen har att erbjuda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback