I used to know which way to turn

Skrivet den 2011-09-22 @ 23:02:15

1 dag kvar. Jag ser slutet, snart ledighet, en välbehövlig semester, det återstår dock att se om den blir 2 dagar eller fler. Ikväll var kvällen för en sista middag, ett par sista öl med vännen som nu flyttat söderut för att aldrig mera komma tillbaka...hm jag har vart där jag också en gång, det är en bittersweet känsla. Men det blir nog ett äventyr i höst ditåt.
Har verkligen lite att skriva just nu, längtar verkligen till imorgon klockan 19, sitter mest och räknar ned, inte för att jag har bättre för mig sen utan för att när man väl ser slutet på något så kommer det smygandes.
Hm jag drar mig till illa kvickt metaforer från ungdomsåren, det kanske blev en öl för mycket ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback