I'm not ok - I promise

Skrivet den 2011-09-05 @ 22:30:30

Och då var vi bara 1.5, den andra är så liten så ja hon får vara en 0.5a idag. Jag skulle kunna dra Peyton referenser men jag låter bli, det blir lite väl mycket emo då.
Men som sagt, idag var det otid för den sista av UBM-kollektivet att sluta (ye I know, I made an own name for you), den jag någonstans umgåtts med mest denna sommar, typ detta år, hon skrev själv att hon ej har någon aning om vad vi pratat om och jag har då fan ingen större koll förutom Pooh nu de sista dagarna. Det betyder också att sommaren verkligen är över och vad kommer jag att komma ihåg som kan präntas ned i en blogg? Jag vet inte riktigt, I hate goodbyes, yes I still do. Men minnen var det, har som vart på temat i två veckor nu...wonder why. Jag kommer inte minnas vår minttukväll, jag kommer minnas arbetsdagen efter, jag kommer minnas våran repafest, that was so awesome, I will remember random texting day and night about nothing and everything all at once, it's been fun, it's been sad, it's been kind of awesome.


"Sometimes,' said Pooh, 'the smallest things take up the most room in your heart." - Winnie the Pooh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback