Just a face in the crowd

Skrivet den 2011-09-05 @ 11:25:35

Måndag, en sista ledig dag, fortfarande sliten från lördagens bravader. Jag gillar att man söndagmorgon får tre samtal med frågan "var är du?", då är det skönt att titta upp och inse att man är hemma. Synd bara att man var tvungen slita sig upp och ta sig till jobbet, jag tror sällen jag vart så ineffektiv på 8 timmar som igår.
Sista dagen med ekorren, hon satt mest och fnissade åt mina "oh lord" som jag nog nötte ut ganska omgående, farligt med twistade tankebanor.
Nu är det bara jag och lillfisen kvar, desolation, desolation, desolation säger jag bara, ett fint och väldigt passande ord, tonerna från Serena Ryder kommer ur högtalarna och påpassligt passar den stämningen in just nu.
Jag håller också just nu på att skriva ett brev, jag har ungefär skrivit ingenting ännu, it will end up with the pooh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback