Reroute to remain

Skrivet den 2011-09-12 @ 19:51:14

Nedkommen i vardagslunken igen, åter tillbaka vid havet, regnet har duggat tätt hela dagen, inget sånt där mysigt spöregn som smattrar mot rutorna utan mer höstäckelregnet som bara är ivägen litegrann.
Har vart väldigt effektiv idag, med det menas att supporten jag ringt för alla stående problem vi haft med bokningssystemet i sommar har svarat väldigt omgående, så vi har fixat och donat.
Halva dagen hann gå innan jag ens upptäckte att jag inte ens slagit på radion, jag satt i och för sig djupt i tankebanor som jag inte riktigt förstår, eller jag förstår dem, då jag vet vad jag tänker men jag har ungefär 100 frågeställningar som ingen kan ge mig svar på, inte ens jag, vilket är väldigt förvirrande.
Nog om det, 12 dagar kvar av snusandet, sen ska det väck en sista gång, då blir det att låsa in sig och inte tänka för tankarna blir än mer starkare utan lugnande medel som nikotin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback