So many dreams frail and unspoken

Skrivet den 2011-09-21 @ 20:21:21

2 dagar kvar. Jag ser slutet, jag ser stressen för att hinna allt färdigt till fredag klockan 19.00, då checkar jag ut, finna äventyr vart än i världen jag vänder mig, se allt med nya förhoppningsvis utsövda ögon. Bara titta tillbaka lite skevt då mina inre demoner kommer att spöka utan att de får sig utrymme och plats att ta över mig som de gjort väldigt många dagar detta år, jag ska skriva mig bort, fota saker jag aldrig fotat förut, åka roadtrips till ställen jag aldrig vart förut. Jag ser framemot denna semester, jag ska söka lyckan på annat håll, jag ska njuta av varje andetag. Men först, så ska jag sova, sen vrida min värld upp och ned, sluta med nikotin, socker....möjligtvis en hel drös till med saker som kan vara skadliga på något sätt, det återstår att se, sen ska jag ta min gitarr, slå ett par ackord, skriva någon lirkande text, nöta in för att sedan trycka på record för att i slutändan få ur mig all skit och bara trycka delete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback