Still doing fine...almost

Skrivet den 2011-09-25 @ 21:21:20

Snart börjar nedtickingen än en gång, fram till dess ska jag fortsätta njuta, efter en ledig helg har jag kommit fram till en sak, då jag skjutit på allt när man jobbar och ska hinna ifatt på ett par lediga dagar inser man snabbt att de ej räcker till, jag har enbart njutit idag, men vill inte riktigt att dagen ska sluta än, har för mycket kvar att njuta och ta igen, tänkte nöta serier idag men det blev 2 filmer och en massa mosande av hockeyspelare, men hey, på onsdag kan jag börja om, ska då också försöka göra något jag tydligen missade igår, to get smashed and do stupid shit.
Tydligen var jag smart nog att åka hem och lägga mig innan det riktigt slog till bara för att sen vakna klockan 06.30 måendes alldeles utmärkt, kanske en ny bana att gå efter? Eller så inte, where's the fun in that?
Satt även för en stund sedan med past adventures, men efter första bilden och 45 lager så såg man inte riktigt vad det var från början så var ganska pointless, det får bli en annan dag, nu ska jag prova ännu en film, förresten horrible bosses var horrible.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback