The sickness in between

Skrivet den 2011-09-24 @ 23:24:44

Efter en lågmäld vinkväll och idag en hockeykväll med öl och fest på temat, kände jag att en tidig hemgång var absolut när det fanns chans för hemkörning till dörren, mötte upp grannarna vid ytterdörren, lika trevliga som alltid, jag trivs med dem även om de är av äldre slaget, men vårt första möte när de flyttade in för cirka en månad sedan slutade med ett entimmarssamtal och kaffe/bulle; old people are awesome, de var också lite på lyktan idag.
En helt vanlig toxicated helg hade jag rantat om allt mellan...hjärtat och hjärnan en kväll som denna, jag ska låta bli ikväll, det finns ju intet nytt att berätta egentligen, de som vet de vet, de som inte vet får skylla sig själva för att deras uppmärksamma spann tar sig cirka 10 cm från deras egen verklighet...wee jag lyckades fixa in en fin pränt där ändå, lyckades även ikväll boka in två nya fotouppdrag.
Imorgon blir det lite redigering om jag inte ligger i soffan och vill avrätta mig själv för nattens synddrickande, för ska just nu hälla upp mig en smarrig drink, laters.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback