The thoughts from yesterday forgotten

Skrivet den 2011-09-17 @ 19:11:42

Jag hinner knappt komma hem från min senaste utflykt till det vackra landskapet i norr, älvmynningr, höstbjörkar, fjäll och annat innan vardagsångesten och allt det man lämnade när man åkte kommer slående tillbaka, gräva ner sig ute på gården känns väldigt aktuellt såhär i höstkylan.
Någonstans i allt vemod och helvete är jag ändå rätt glad att jag är hemma, sista resan är gjord, visst jag kommer sakna det, men det kanske blir en festtripp dit upp istället för jobb, sen kommer ju en höst nästa år då jag säkert kommer att göra om allt igen, imorgon återgår jag till vardagsjobbet för ett sista 6dagars pass, sen blir det ledigt "officiellt" men då lär jag börja arbeta med mina egna saker, de som värmer och får mig på bättre humör....sålänge jag inte ska gå in i mina dystra karaktärer och känna det som de känner, då lär det bli en kall och mörk höst och vinter.
Jag behöver fler äventyr just nu, åka bort någonstans och bara göra allmänt dumma saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback