Tones of home

Skrivet den 2011-09-11 @ 23:56:53

Efter en helg gränsandes till polcirkeln har jag nu återvänt hem, sova i min egen säng, sen är det dags att vakna, vandra tillbaka till vardagen för att senare i veckan göra om samma resa igen. Nu är det nära slutet, sen blir det semester åtminstone en vecka för att sen yra runt med annat.
Det var rätt skönt att komma upp denna gång, eftersom det spenderades så mycket tid förra året så hade jag rätt stor koll på de nya aspiranterna, villiga att lära som vanligt, inspelningsplaner, budgetar, finansieringskalkyler och en massa filmprat plöjde vi igenom, vi hann även med att se en väldigt väldigt usel film om filmskapande, där lärde vi oss hur man felproducerar och felcastar folk.
Jag var dock ej ensam på denna resa, hade med mig en vän på sms mest hela helgen, det uppskattades när mörkret kom och lektionerna var över, men ändå mest på bussen, en vacker dag ska jag fråga busschauffören vilket svart hål vi kör genom efter luleå då det verkligen tar 2 timmar därifrån och 8 mil norröver.
Vi vet alla vilket ämne som jag håller på snubbla in på men jag ska låta det vara denna gång...I did not break the smsrules, someone else did!
Nu ska jag laga mig någon sorts middag för att sen sjunka ner i soffan till någon slags film, vad det blir återstår att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback