We walk the same roads at night

Skrivet den 2011-10-01 @ 00:54:32

Tredje gången gillt sägs det, jag kan nog mest bara hålla med.
Semester, ledighet, arbetslöshet kalla det vad ni vill men nu ska jag vara ledig 4 veckor är min plan och bara ströjobba under tiden, njuta av att göra vad jag vill, släppa tankarna från det mesta. Börja om det jag en gång påbörjade i mars, sluta med nikotin, fördärvande mat...jag funderar även på sluta med koffein och andra onyttigheter men det återstår att se om jag klarar det, så nu återstår bara 5 snusar, 2 red bull sen är allt slut, jag har iof lite ost kvar men lite behöver man ju.
Jag håller på att somna, vilket jag gjort nu i 4 timmar, men jag vill vrida på dygnet en del, så man är vaken till 4-5 på morgnarna, så man kan arbeta med eget på nattetid, då man som jag nämnt tusen gånger tidigare, vara lite kreativ.. ännu en red bull slut, nu är det bara en kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback