Welcome to the city that will bring you down on your knees

Skrivet den 2011-09-28 @ 09:10:22

En sista dag på arbetet, 2 gånger har jag haft den inställningen, en tredje blir det på fredag, jag gillar framförhållningen. Det blir två dagars arbete hemifrån med fotoredigering och inköp av stora pappersrullar, vilket känns skönt, slippa sitta i photoshop elements och inte kunna göra någonting alls, bättre sitta med det riktiga photoshop och bara känna frihet.
Sen in till staden imorgon för då inköp av papper, jag ska försöka hitta på något kul samtidigt, vad det kan vara har jag dock ingen aning om, det är ju inte världens roligaste stad att göra saker i på dagtid, slötitta i någon affär känns väl närmst, kanske köpa mig ett par ramar till ett par tavlor.
Jag måste även börja ta lite porträtt folk på folk, har lite idéer om efterbearbetning som jag skulle vilja testa.
Återkommer väl då det blir mörkt och man känner sig pigg och kry, nu mest semiförkyld och allmänt seg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback