On my way back home

Skrivet den 2012-01-28 @ 00:14:43

Jag vet knappt vad hem är, jag har flyttat runt för mycket de senaste 8 åren, så det blir mer en psykisk känsla, en känsla jag hade redan innan jag flyttade dit första gången. Västkusten, nära havet.... blabla Ulf Lundells gamla dänga.
2 1/2 år har gått, jag lovade mig själv 3 år i norrland, det var en jävla tur jag inte lovade mer för nu vet jag inte hur mycket jag klarar till. Hemlängtan börjar bli för stor, nu börjar vilja riktigt hem eller så är det 3 nikotinfria dagar som spökar, det kan vara så.
Det fanns en sak som höll mig kvar, sommaren 2010, det var den som gjorde att jag fortfarande är kvar på något sätt. En trifekta är väl det perfekta, 3 år, 3 somrar, en triologi innan man går mot nästa äventyr. Home sweet home, here I come.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback