En dag på reddit

Skrivet den 2012-11-27 @ 12:23:29

Reddit, det största hotet mot människans IQ har äntligen skitit ut någonting jag tyckte var intressant och inte med allmän retardness över det hela, däremot har det troligtvis dragit till sig en hel hop radikala feminister som skriker ur sin ilska hit och dit.
 
Posten finnes här
 
Efter att ha läst det bestämde jag mig för att googla lite och kom över lite feministiska sidor... lite fler... lite fler, efter ha läst runt på dem så har jag enkelt kommit fram till att vad som är feminism idag och de som kallar sig feminister (med dagens beteckning) är något jag avskyr, så hädanefter ska jag stolt kalla mig manilist, jag ska kämpa för jämställdhet och sluta vara förtryckt av kvinnors nedlåtande hat mot oss män, sluta försvara kvinnor som ser sig orättvisst behandlade av män då de egentligen blir orättvisst behandlade av andra kvinnor (jag ska fortfarande försvara de som blir orättvisst behandlade av män, så jävla radikal är jag inte).
Jag ska kämpa och avsky feminister som den äkta slacktivisten jag är, jag ska sitta hemma och muttra om det och vara så banal att kasta ut ett par ord om det på internet då och då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback