Another turn in the song of life

Skrivet den 2013-05-30 @ 19:36:36

Flyttad från vad jag kallar inlandet, tagit mig ut till kusten, till havet, ett boende 100 meter från vattnet, lagom om lite lång borta, nästan flyttat in helt, det saknas lite upppackning och en soffa som är på väg.
Jag tänkte att allt skulle bli bra så länge man slapp skithålan jag var stationerad i, men det kanske inte var där felet låg, det kanske sitter djupare än så, helt öde från allt vad som känns familjärt med ett stöd som ej är tyngre än luft, då den flyktar då chans ges och njuter mer av det än att andas in av mig.
Idag hettar det både ute och inom mig, av disträ, tandvärk, 25 grader i skuggan och en inre oro, att det krävs fler steg än vad som tagits och att börja ta dem i rätt riktning istället för att gå åt andra hållet.
Fram tills dess får jag sitta här själva, sippra ner en öl och se gamla klassiker på tvn och försöka njuta då det är onjutbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback